lauantai 5. marraskuuta 2016

"Onni potkaisi"

"Pitkästä aikaa
sisälläni taisi herätä pieni
taiteilija." - Tällä viikolla postipoika
muisti minua paketilla, kiitokset kuuluvat
Oikein ISO KIITOS - kyllä mun
nyt kelpaa väritellä 

Monen monta kertaa olen kaupoissa katsellut
näitä kirjoja, mutta en koskaan vaan ole raaskinut
itselle ostaa. No nyt on mullakin oma värityskirja!

Viikko on ollut omalla kohdalla muutenkin...
hyvä ja onnen täyteinen... siis aikas täydellinen ja ihana!
Hyvä näin, sillä kyllä niitä kivikkoisia ja risuisia polkuja
onkin ollut lähivuosina ihan tarpeeksi! Ilon täyteisiä
päiviä oikein paljon lisää - KIITOS 

Toivon niitä myös SINULLE 



"Pienet sotkut kuuluvat elämään..."


Tunnelmallista pyhäinpäivän iltaa 

14 kommenttia:

  1. Ihana kuulla, että viikoksi on ollut hyvä ja mua ilahduttaa ilosi palkinnosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä on tosiaan iloittu ja väritetty ensimmäistä kuvaa ♡

      Poista
  2. Onnittelut voitosta - nuo värityskirjat ovat ihania! Minä varmaan värittelisin illat pitkät, jos tuo silmäni vain kestäisi;)
    Ja kiva lukea, että sinulla on ollut hyvä viikko ja elämässä iloisia asioita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla taas niska säätelee kaikkea tekemistä, mutta tuntemusten mukaan värittelen, askartelen ja virkkailen :)
      - Viikko tosiaan on ollut hyvä, haluaisin huudella ääneen, mutta vielä jarruttelen... ettei onni käänny. Mutta iloinen oon juur nyt!
      Ihanaa sunnuntaita <3

      Poista
  3. Oohlalaa :) Mä oon ostanut tuollaisen värityskirjan minille ja itsekin muutaman kuvan värittänyt ;)

    Ihanaa sunnuntaita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa sunnuntaita ja minille terkkuja :)

      Poista
  4. Ihana kuulla, että elämäsi merellä puhaltaa nyt
    myötätuuli! Tyyntä ja myrskyjä, niitähän tämä
    ihmisen elo on.

    Mukavia hetkiä uuden värityskirjan parissa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu... nyt on helppo hymyillä! Risuja, ruusuja, tyyntä ja myrskyjä - se on elämää... <3
      Mukavaa sunnuntai-iltaa Teija <3

      Poista
  5. Ihana yllätys ❤Mukava blogi sulla, tervetuloa tutustumaan "mun luo"😇

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kun jätit kommentin - tulen varmasti vastavierailulle :)

      Poista
  6. Eipä ole minullakaan koskaan ollut värityskirjaa aikuisena, mutta ilmeisen koukuttavia ovat :). Ai että, miten ihana look tuossa edellisessä postauksessa sinulla! Hyvä, etten itse törmännyt noihin hämähäkkeihin. En tiedä, mitä olisi tapahtunut, jos olisin nähnyt verhoissa hämähäkkiparven!! Yksittäin menevät, mutta että invaasio… :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitkät hiukset ja varsinkin nuo sarvet sopivat mulle todella hyvin :D

      Poista
  7. Onnea Marru! 💛
    Ja täältä tulee myös tunnustuspalkinto ja haaste ihanalle, persoonalliselle blogillesi! Käyhän kurkkaamassa blogissani.
    Iloa ja valoa viikkoosi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuula ♡ Nyt mun pitää "ryhdistäytyä" tämän haasteen/postauksen kanssa, tämä on nyt toinen saamani tunnustus - kiitos ♡

      Poista

Kiitos kommentista!